18.6.14

Retro Love

YES, eindelijk hebben we ze dan ook in ons bezit, die geweldige IKEA PS VAGÖ FAUTEUILS!
Aangezien wij een voorliefde hebben voor retro viel mijn oog al geruime tijd op deze fauteuil. Hij past immers perfect bij onze woonstijl en zou een geweldige blikvanger zijn in ons tuintje.
Ik was dan ook aangenaam verrast toen bleek dat ik deze fauteuils spontaan van mijn mannen cadeau kreeg!
Deze retro look is een design van Thomas Sandell. Ze zijn onderhoudsvrij, eenvoudig schoon te houden. Alleen afnemen met een vochtige doek al dan niet met een milde zeepoplossing. Ze zijn stapelbaar en door de opening in de zitting kan het regenwater weglopen. O'ja en ze zijn in meerdere kleuren leverbaar. Wat wil een mens nog meer...
Ik zeg: "Laat het mooie weer en de zwoele zomeravonden maar komen!"






  • IKEA PS VAGÖ fauteuil, Designer: Thomas Sandell
  • IKEA KNAPPSÄV kussentjes, Designer: Linda Sjunnesson
Pictures: © By Marloes Thuis

Geen opmerkingen:

Een reactie posten