28.6.14

Lekkers met bladerdeeg

Een gezellig kletsavondje met leuke moeders, wordt nog gezelliger met iets lekkers bij de koffie en borrel.
Ik had kersen in huis en zoals jullie inmiddels weten, staan er ook verse aardbeitjes in ons tuintje. Dat bracht mij op een idee!
In de vriezer lag nog een pakje bladerdeeg en in de kast vond ik nog pure chocolade die daar maar blijft liggen, omdat onze jongens 85% cacao net iets te puur vinden.
Nou ik wist er wel raad mee. Voor bij de koffie bakte ik fruitflappen gevuld met zoete kersen, aardbeitjes en chocolade. Ik hield bewust een paar plakjes bladerdeeg over en maakte er pittige (valt reuze mee) kaaszoutjes van, voor bij de borrel.
Mmm... Toch handig om altijd een pakje bladerdeeg in de vriezer te hebben liggen!





Pictures: © By Marloes Thuis

Geen opmerkingen:

Een reactie posten