27.9.14

Plum Puff Pastry Tarts

Soms heb je gewoon zin om iets lekkers te bakken. Zoals ik al eens eerder schreef vind ik het altijd handig om een pakje bladerdeeg in de vriezer te hebben liggen. Zo heb je in een handomdraai iets lekkers bij de koffie!
Op de fruitschaal lagen wat pruimen en in de koelkast stond een reeds geopende pot frambozenjam.
Op de blog van "Zilverblauw", kwam ik een tijdje geleden een makkelijk recept tegen: "Pruim & Perzikslofjes".
Met dit recept in mijn achterhoofd ging ik zelf aan de slag. Ik vind bladerdeeg een fijn maar vooral een makkelijk product om mee te werken. Zo vinden wij het ook leuk om te zien hoe bladerdeeg gaart in de oven en kijken dan ook regelmatig vol bewondering door het raampje van de ovendeur. En dan die geur mmm...
(Het Recept).









Het prachtige bestek vond ik bij www.gekopbestek.nl!
  • Confituurlepeltje
  • Gebakscouvert
  • Taartschep
Pictures © By Marloes thuis


5 opmerkingen:

  1. Ik ruik het vanaf hier! Ziet er heerlijk uit. Mooie kleur krijg je met pruimen. Leuk tafelkleed ook!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou euhm... haha, het is geen tafelkleed. Soms als ik geen leuk kleed voorhanden heb, pak ik gewoon een theedoek ;-)

      Verwijderen
    2. LOL... alles voor de foto's. En dus een hele mooie theedoek!

      Verwijderen
  2. Het lijkt erop dat het vandaag bij jullie in de keuken net zo lekker rook als bij ons.
    Ziet er heerlijk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik las net je blog. Jouw "Brownie met walnoten" zag er ook superlekker uit! Die gaan we zeker weten ook een keertje uitproberen!

      Verwijderen