9.1.15

Sissy-Boy deurknoppen

Gisteren glipte ik even binnen bij Sissy-Boy Nijmegen. Oh wat vind ik dit toch een leuke en inspirerende winkel! Ik ben vooral dol op hun Homeland collectie. Je kan er echt van alles vinden, van meubilair tot gieter. Mijn oog viel deze keer op schattige deurknoppen. Ik kon ze dan ook niet weerstaan en heb ze meteen gekocht.
Via Marktplaats hebben wij in het verleden een smal, hoog, oud kastje op de kop getikt die precies past op de overloop. Hij is nog nooit overgeschilderd en heeft al jaren zijn originele bruine kleur . Ik wil hem graag een metamorfose gaan geven en daar komen deze leuke deurknoppen prima van pas! Deze blog krijgt dus een vervolg ;-)






Pictures © By Marloes Thuis

4 opmerkingen:

  1. Prachtig, wat een kleuren! Ik ben benieuwd naar het vervolg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Ageeth... ikzelf eigenlijk ook ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige, vrolijke knoppen.
    Ik kijk uit naar de metamorfose van je kastje, kan met deze knoppen eigenlijk al niet meer stuk...........

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha... nou Alet, ik zal mijn best doen! Een voordeel, aan de knoppen zal het i.d.d. niet liggen ;-)

      Verwijderen