15.1.15

Mede mogelijk gemaakt door...

Bij feest horen cadeautjes!
Om haar 100e blogpost te vieren organiseerde Alet, van blog "Toilylu", een feestelijke Give Away.
Alet is een 'Hollandse Madame' woonachtig in Frankrijk. Daarom maakte zij niet één, maar twee verrassingsenveloppen. Een Frans getinte enveloppe en één met een vleugje oranje. En wat bleek?
"Et oui, je l'ai eu le prix!".
Gisteravond stond de bezorger aan de deur en werd mij de verrassingsenveloppe uit Frankrijk overhandigd. Wat was ik blij verrast door de inhoud van deze enveloppe! Alet heeft drie, superleuke, zelfgemaakte magneten cadeau gedaan. Leuk voor op de koelkast! Daarnaast zaten er ook een aantal prachtige illustraties bij, die je bijvoorbeeld als kleurplaat kan gebruiken. Nog wat kaartjes, knoopjes en zo meer en dit alles met een vleugje oranje!
Lieve Alet, dit moment wordt mede mogelijk gemaakt door... JOU! Merci!




Pictures © By Marloes Thuis





7 opmerkingen:

  1. Gave post! Ik ben ook zo'n geluksvogel :-))
    En wat sta je leuk met Mees op de foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, deze zijn gemaakt in de Fotobus! Ik ben stiekem ook nieuwsgierig naar de Frans getinte enveloppe :-)
      Heb jij die gekregen of de andere geluksvogel?

      Verwijderen
    2. Moi!! Gisteren, maar het is zo donker voor mooie foto's! Ik doe het snel (en heb trouwens de Franse envelop).

      Verwijderen
    3. Ik ben benieuwd! Ene... nu zie je mij "eindelijk" ook eens ;-)

      Verwijderen
    4. Gekeken bij de Fotobus; geweldig!!!

      Verwijderen
  2. Avec plaisir Madame! Content dat je er content mee bent!
    Wat een super leuke foto's van jou en Mees!

    BeantwoordenVerwijderen