11.10.15

Kermis

Zoals ieder jaar bezochten wij traditiegetrouw de najaarskermis in Nijmegen. Vooraf eten we altijd gezellig een hapje bij opa & oma die middenin het centrum wonen. Vanuit daar vertrekken we dan blanco richting de kermis die verspreidt staat door het centrum van Nijmegen, om ons weer te laten verrassen door de vele attracties. Als het aan onze jongens ligt gaan we deze traditie nog heel wat jaartjes voortzetten. Hoewel ik persoonlijk de kermis erg druk vind is het een feestje om de jongens te zien genieten! Dus tot volgend jaar :-)






Pictures © By Marloes Thuis

3 opmerkingen:

  1. Ze zien genieten is dubbel genieten.
    Mooie foto's!
    XxX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn goede tradities! Ik denk er net zo over als jij; te druk en genieten van het plezier van de jongens.
    Mijn jongste en middelste zoon hebben ook in zo'n bal gestaan en wat vond ik het jammer dat ik het fototoestel vergeten was (en geen smartphone heb ;-)
    Ik vind je foto's prachtig, X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem15.10.15

    Bij ons is de kermis ook net geweest. ( 3 oktober in Leiden) En voor mij hoeft de kermis ook niet echt maar , net zoals bij jou, als je de kids dan zo ziet genieten, is dat het feestje voor mij!! mooie foto's weer!!

    BeantwoordenVerwijderen