10.4.15

Winners Give Away!

Omdat ik mijn 100ste blogbericht bereikt heb, mocht ik om dit te vieren, niet één, niet twee, maar liefst drie superhandige Garlic Peelers weggeven!
Haha, en omdat er maar liefst drie ladies gereageerd hebben op deze feestelijke blog vallen jullie alle drie in de prijzen! Hartelijk gefeliciteerd dames!
Deze handige Garlic Peelers komen jullie kant op! Laten jullie nog wel even weten welke kleur: groen, rood of blauw jullie voorkeur heeft? Jeanette, wil je mij ook jouw adresgegevens doormailen dan komt de handige Garlic Peeler snel jouw kant op.




Pictures © By Marloes Thuis

8 opmerkingen:

  1. Yeah!!! Mag ik een rode?
    Wat heb je een mooi winners-plaatje gemaakt Marloes!
    We houden elkaar fijn bezig zo ;-) Blijven schrijven hoor, ik zie je zo graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat weer prachtig geillustreerd!!! Super.
    Ik kies dan de mooie groene. Alvast een dikke MERCI! Een fijn weekend daar. X Alet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Alet, ik heb voldoende van elke kleur dus als je liever ook rood wil dan kan dit ;-)

      Verwijderen
    2. Dan komt groen jouw kant op! X

      Verwijderen