19.10.14

Sandersonia

Wat kent mijn Arubaanse vriendinnetje me toch aardig goed! Tijdens haar bezoekje hier in Nederland verraste ze me met een prachtig bosje bloemen, "Sandersonia"! Tante wie...?

Het zijn net Chinese lantaarns in een prachtige gouden gloed, hangend als kerstmis belletjes.
Ze passen perfect in ons interieur! Het oranje kleurt geweldig bij ons retro behangetje en ze staan supermooi in de seventies bloemenvaas op het oranje, plastic, vintage bijzettafeltje!
Maris bedankt, ze zijn een schot in de roos! Of moet ik nu eigenlijk Sandersonia zeggen?






Pictures © By Marloes Thuis

8 opmerkingen:

  1. Graag gedaan, na 25 jaar vriendschap mag je verwachten dat ik je een beetje ken!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een feestje in de vaas. Wat mooi!!! Warm houden die vriendschap, maar dat zal wel gaan :-))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jazeker! Wij kennen elkaar al ruim 25 jaar en ook al woont zij al bijna 6 jaar aan de andere kant van de bol, de vriendschap blijft!

      Verwijderen
  3. Echte vriendschap ken geen afstand! Prachtige bloemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi zeg! Ik had er nog nooit van gehoord!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ook niet, maar vanaf nu ga ik deze niet meer vergeten :-)

      Verwijderen